ایده ها و مدل های لباس کودک

ایده های لباس کودک و انیمیشن و سرگرمی برا کودکان

مرد عنکبوتی ، شخصیت اسپایدر من یا مرد عنکبوتی

1400/6/11 15:27
نویسنده : parisa
121 بازدید
اشتراک گذاری

مرد عنکبوتی یا اسپایدر من ، یکی از شخصیت های کامیک های کمپانی مارول می باشد که از گذشته تا به امروز ، فیلم سینمایی ، سریال و انیمیشن های زیادی با محوریت این شخصیت محبوب ساخته شده است. شاید بتوانیم تعداد کمی از شخصیت های ابر قهرمانی را مثال بزنیم که به اندازه مرد عنکبوتی یا اسپایدرمن در دنیا شناخته شده باشد.

اسپایدر من

مرد عنکبوتی کیست ؟

مرد عنکبوتی در واقع یک انسان عادی در جامعه می باشد که طی یک اتفاق ناخواسته یک قدرت ماورایی را بدست می آورد. معمولا برای شخصیت های اصلی این ابر قهرمان از پسر های جوان و لاغر اندام استفاده می شود. رنگ لباس مرد عنکبوتی ترکیبی از آبی و قرمز است. این شخصیت از مجموعه داستان های مصور یا کامیک های کمپانی مارول برگرفته شده است که بسیاری از ابر قهرمانان دیگر را نیز به دنیای داستان ها و سینما معرفی کرده است.
معمولا نقش اصلی فیلم ها را به شخصی به نام پیتر پارکر می دهند که پدری دانشمند در زمینه زیست شناسی داشته است . پیتر پارکر در کنار عمو و زن عموی خود بزرگ می شود. به دنبال راز های زندگی پدرش می رود. پدر و مادر 
پیتر پارکر در یک سانحه هوایی جان خود را از دست می دهند. اما پدر پیتر برای او چیزهایی را به یادگار می گذارد که بعد ها او را تبدیل به یک قهرمان می کند.

داستان اسپایدر من

داستان های فیلم سینمایی و یا انیمیشن های این شخصیت، که از بهترین ابر قهرمان ها میباشد. به صورت های مختلفی به تصویر کشیده شده است . نیش عنکبوت ، تکنولوژی یا حتی هدیه مرد آهنی ! اسپایدر من باد در دنیای مارول حضور داشته باشد . در فیلم سینمایی اول ، این شخصیت قدرت خود را از طریق نیش عنکبوت های خاصی به دست می آورد که باعث می شود بدن او تغییراتی کند که به قدرت های ماورایی اسپایدر من منتهی می شود.


در یکی از داستان های دیگری که در مورد مرد عنکبوتی وجود دارد ، قدرت های این شخصیت در یک لباس که ساخته تونی استارک یا مرد آهنی می باشد ، گنجانده شده است. در این میان با دشمنان مختلفی همچون دکتر اکتاپوس یا ونوم مبارزه می کند. ونوم یکی از شخصیت هایی است که در قسمت سوم یکی از سری فیلم های Spider-Man حضور دارد اما بعد ها خود به عنوان یکی از شخصیت های اصلی فیلم ونوم مارول ایفای نقش می کند.

مرد عنکبوتی فیلم

پسندها (2)

نظرات (0)