ایده ها و مدل های لباس کودک

ایده های لباس کودک و انیمیشن و سرگرمی برا کودکان

تم های تولد دخترانه ، دختر کفشدوزکی ، موانا ، السا و ..

1399/8/30 17:42
نویسنده : parisa
2,182 بازدید
اشتراک گذاری

سلااام امروز براتون مطب راجع به تم های تولد دخترانه و لباس های شخصیت ها جمع کردم ❤️

برای تولد دختر خانوم ها معمولا دوست دارن شخصیت کارتونی مورد علاقشون رو توی تولد داشته باشن 🐠 پس اول تم تولد های شخصیتی رو براتون میزارم بعد تم های عمومی تر

1 - دختر کفشدوزکی - لیدی باگ

این دو ابر قهرمان پاریس می توانند با استفاده از معجزه گرهای خود و البته با کمک کوامی  های خود با اسم های تیکی و پلاگ از حالت معمولی و روز مره تبدیل به دختر کفشدوزکی و گربه سیاه شوند .

قهرمان اصلی این داستان در کنار گربه سیاه ، مرینت است که می تواند با استفاده از معجزه گر خود و با کمک کوامی تیکی ، به عنوان دختر کفشدوزکی با ارباب شرارت و شخصیت های منفی مبارزه می کند. قدرت دختر کفشدوزکی خنثی کردن شرارت است.

دختر کفشدوزکی

تم تولد و لباس دختر کفشدوزکی رو میتونید از جاهای مختلف تهیه کنید

2 - موانا

موآنا که یک دختر ماجراجو و شجاع است شیفته داستانهای مادربزگش میشود. 

3 - السا

اسا و انا دو پرنسس دوست داشتنی انیمیشن فروزن یا ملکه یخی هستند که علاقخ مندان زیادی دارند

4 - روباه قرمز

بهترین دوست مرینت ، آلیا سزار سومین شخصیت ماست که در فصل دوم و ادامه با عنوان روباه قرمز به سریال اضافه می شود. معجزه گر او گردنبند و کوامی او تریکس نام دارد. روباه قرمز در ادامه ، در ماموریت های سخت سعی می کند به دختر کفشدوزکی و گربه سیاه کمک کند. قدرت روباه قرمز ایجاد توهم است .

5. ملکه زنبوری ( کلویی )

دختر مغرور و بد اخلاق شهردار ، شخصیت پنجم ماست که درباره اش صحبت می کنیم . او معمولا دیگران را با حرف هایش ازار میدهد . کلویی شیفته دوست دوران کودکی اش ، ادرین اگرست می باشد که همین باعث می شود دختر کفشدوزکی با او همیشه در حال جدال باشد. البته او از هویت واقعی دختر کفشدوزکی اطلاعی ندارد. نام کوامی او پالن و معجزه گر او شانه سر استو قدرتش نیش زنبور است.

6.  گروه شب نقاب

این انیمیشن سریالی در رابطه با سه کودک است که با یکدیگر گروهی به نام گروه شب نقاب را تشکیل داده اند. آن‌ها در هر قسمت با خلاف‌کار ها و افراد شرور شهر که موجب بی‌نظمی و آزار مردم و خرابی وسایل شهر می‌شوند مبارزه میکنند . آن‌ها با گذاشتن نقاب‌هایی روی صورت و پوشیدن لباس‌ های گروه شب نقاب مخصوص در هنگام غروب خورشید تبدیل به ابرقهرمانان باقدرت‌های بسیار زیاد و فوق العاده می‌شوند که در هر قسمت سعی در شکست خلافکار ها و افراد شرور دارند .

شب نقاب

مطلب به روزرسانی میشود ...

پسندها (2)

نظرات (2)

🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
30 آبان 99 18:09
جوووووونننن😍😍 عاااااليههههه😍👌
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
30 آبان 99 18:10
خانومي ممنون ميشم وب منو هم فالو كنين🤗😘